SIA AsfaltFix veic ceļu un laukumu asfalta seguma bedrīšu un defektu remontu visa gada garumā, āra temperatūrā līdz pat -16°C. Savos darbos izmantojam 100% granīta šķembu karsta asfalta masu. Strādājam visā Latvijā.
Nu-Phalt™ novatoriska tehnoloģija – viss darbam nepieciešamais vienā remonta busiņā – ir labākais risinājums ceļu un laukumu asfalta seguma remontam. Augsta kvalitāte un videi draudzīga alternatīva. Noturīgs šuvju remonts.


Mēs veicam
- Asfalta seguma bedrīšu un risu remontu.
- Asfalta seguma bojāto šuvju, plaisu un malu remontu.
- Dažādus asfalta seguma atjaunošanas darbus.
- Bojāto aku lūku remontu un aku lūku paaugstināšanu vienā līmenī ar ceļu.
Mūsu pilnībā aprīkots remonta busiņš, kuru vada divu kvalificētu darbinieku komanda, palīdz darbu veikšanas laikā iztikt ar minimāliem satiksmes traucējumiem mūsu klientiem. Darba procesā neietilpst asfalta seguma skaldīšana, frēzēšana vai griešana un līdz ar to nav skaļa trokšņa, putekļu un atkritumu. Darbi tiek veikti nelielajā, ar satiksmes konusiem norobežotajā teritorijā. Nepieciešamības gadījumā strādājam arī nakts laikā, lai pēc iespējas mazāk traucētu satiksmei.
Pēc Jūsu vēlmes strādājam gan pēc ilgtermiņa, gan pēc operatīvajiem ceļu uzturēšanas plāniem un iesniedzam pārskatus gan pirms, gan pēc pakalpojuma sniegšanas. Saviem darbiem dodam 2-gadu garantiju. Garantija nav spēkā ceļu/laukumu pamatu nosēšanās/paaugstināšanās gadījumā.
1. Uzkarsēšana
Pārvietojamais karsētājs tiek novietots virs bojātās ceļa seguma vietas. Karsētājs 8 minūšu laikā ar karstuma impulsa cikla palīdzību izkausē brauktuves dilumkārtu neradot koksu un nebojājot virsmas materiālu. Karstums uzkausē brauktuves dilumkārtu līdz 100 mm dziļumam un pārvērš ceļa segumu pusšķidrā stāvoklī.
2. Irdināšana
Uzkarsētais ceļa seguma materiāls tiek rūpīgi irdināts. Ar to tiek nodrošināta esošā vecā ceļa seguma materiāla laba sasaiste ar svaigu, pievienojamo materiālu, kas samazina iespējamo defektu rašanos nākotnē. Remontējamā vietā pēc iespējas tiek atkārtoti izlietots viss vecs ceļa seguma materiāls un līdz ar to nerodas atkritumi.
3. Gruntēšana
Remontējamai vietai tiek pievienota kvalitatīva bitumena emulsija. Vienmērīgi segtas virsmas nodrošināšanai tā tiek kārtīgi samaisīta ar esošo ceļa seguma materiālu, paaugstinot vidējo bitumena saturu gandrīz vienādā līmenī ar jauno materiālu.
4. Jauns materiāls
No remonta busiņā esoša termokonteinera nepieciešamajā daudzumā tiek ņemts jauns materiāls un tas tiek pievienots remontējamajā vietā un tiek iemaisīts esošajā ceļa seguma materiālā, ja nepieciešams. Materiāla temperatūra termokonteinerā ir ap 120°C.
5. Temperatūras kontrole
Blietēšanas laikā remontējamās vietas temperatūrai jābūt no 90-100°C. Temperatūra tiek mērīta ar infrasarkano termometru.
6. Blietēšana
Lai nodrošinātu remontējamās vietas sasaisti ar esošo ceļa virsmu, sākumā tiek blietētas remontējamās vietas malas. Pēc tam vienmērīgi tiek blietēta visa izremontētā vieta.